loading...
Music-love
bita بازدید : 101 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

سلام خوبید؟؟؟

خوب حالا براتون یک قسمت از کتاب جاستین را میزارم.....

سورپرایز

این یکی ترجمه شده است.

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

همتون به دلایل مختلفی دختر مورد علاقه من هستید چون همتون ویژگی ها ی خاص خودتونو دارین! هر کجا که میرم و هرکاری که میکنم سعی میکنم که با تعداد بیشتری از شماها ارتباط برقرار کنم. اگر ردیف جلوی کنسرت هستی سعی میکنم که دستتو بگیرم و اگر به پشت صحنه ی بعد از کنسرت اومدی شاید توی آب بازی غرق شی!!! شاید توی تویتر همینطوری داشتی به دوستت میگفتی که شانست برای اینکه من فالووت کنم 1 در میلیون و یهو میبینی که من دارم فالووت میکنم! شانس برآورده شدن آرزوهای منم یک در میلیون بود اما همونطور که توی آهنگم گفتم " هرگز نگو هرگز" هیچ وقت فراموش نمیکنم که هیچ کودوم از این اتفاقات بدون شما امکان پذیر نبود! به خاطر همین که میخوام داستانمو با شما درمیون بذارم!تا این سفرو با من تجربه کنید همه ی پستی بلندی ها و خنده ها و گریه ها . شما از اولش با من بودین. حالا میتونین بدونین چی دیدم و چی احساس کردم! امیدوارم باور داشته باشید که آرزوهای بزرگ واقعا میتونن برآورده شن! من هرروز دارم رویامو زندگی میکنم! ازتون ممنونم! دوستون دارم.

درحال حاضر ما تنها وبی هستیم که تا الان تونستیم کتاب جاستین را به روز تو وب قرار بدیم....

قابلی نداشت...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من بیتا هستم و این وبلاگ رو برای خواننده ی موردعلاقه ام جاستین بیبر درست کردم....خواهش می کنم به مطالبم نظرزیاد بدید و اگه مطلب مورد نظری رو می خواستین تو قسمت نظرات بهم بگید و من در اولین فرصت به خواسته تون رسیدگی می کنم... امیدوارم از سایتم خوشتون بیاد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    which of justin bieber's music you like more?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 4,519
  • کدهای اختصاصی

    Far East Movement feat. Justin Bieber - Live My Life

    کد آهنگهای خاص