loading...
Music-love
bita بازدید : 1168 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
 

سلام دوستان این یه آپ بزرگ نیست این یه آپ معمولیه من اینو تو اینترنت پیدا کردم گفتم حیفه که اینو تو وبم نذارم

چت جاستین هه هه

آخ جون بچه ها دعوا اونم سر کی ؟؟؟ تیلور لانتر

پشه نره دو حلقت

چقدر بهش سخت می گذه نه شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من بیتا هستم و این وبلاگ رو برای خواننده ی موردعلاقه ام جاستین بیبر درست کردم....خواهش می کنم به مطالبم نظرزیاد بدید و اگه مطلب مورد نظری رو می خواستین تو قسمت نظرات بهم بگید و من در اولین فرصت به خواسته تون رسیدگی می کنم... امیدوارم از سایتم خوشتون بیاد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    which of justin bieber's music you like more?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 4,522
  • کدهای اختصاصی

    Far East Movement feat. Justin Bieber - Live My Life

    کد آهنگهای خاص