loading...
Music-love
bita بازدید : 114 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
سلام

(مصاحبه جاستین با مجله ی v: با خدا حرف میزنم ، به کلیسا نمیروم!)

جاستین بر این باور است که یک قدرت بالاتر هدایت زندگی همه وجود دارد ، او تمرکز دعا کردن و عبادت را به طور خصوصی بر درگاه خدا انجام می دهد و اهل کلیسا رفتن نیست که ...........

*ادامه مطلب*

جاستین بر این باور است که یک قدرت بالاتر هدایت زندگی همه وجود دارد ، او تمرکز دعا کردن و عبادت را به طور خصوصی بر درگاه خدا انجام می دهد و اهل کلیسا رفتن نیست که ایمان خود را تایید کند !
او به مجله V گفت : بسیاری از افراد مذهبی هستند ، ولی آنها فقط و فقط به کلیسا می روند . من به آنها بی احترامی نمیکنم ولی من مثل آنها به کلیسا نمیروم و برای من بیشتر تمرکز بر دعا و صحبت کردن با خداست و برای من رفتن به کلیسا لازم نیست !
هر چند جاستین اهل کلیسا رفتن نیست اما به تازگی عکسی از عیسی مسیح بر روی ساق پای چپ خودش خالکوبی کرد .

مصاحبه جاستین با مجله ی v: با خدا حرف میزنم ، به کلیسا نمیروم!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من بیتا هستم و این وبلاگ رو برای خواننده ی موردعلاقه ام جاستین بیبر درست کردم....خواهش می کنم به مطالبم نظرزیاد بدید و اگه مطلب مورد نظری رو می خواستین تو قسمت نظرات بهم بگید و من در اولین فرصت به خواسته تون رسیدگی می کنم... امیدوارم از سایتم خوشتون بیاد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    which of justin bieber's music you like more?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 46
  • بازدید کلی : 4,507
  • کدهای اختصاصی

    Far East Movement feat. Justin Bieber - Live My Life

    کد آهنگهای خاص