loading...
Music-love
bita بازدید : 69 چهارشنبه 13 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

نام: سلام

امروز واستون بیوگرافی جاستین()جونمو گذاشتم.....

امیدوارم خوشتون بیادو ازش لذت ببرید....

جاستین درو بیبر (به انگلیسی: Justin Drew Bieber)
نام مستعار: JB
تاریخ تولد: ۱ مارس ۱۹۹۴
محل تولد: کانادا – استردفورد انتاریو
فعالیت های هنری: خواننده و بازیگر کانادایی
سبک *ها: پاپ ، آر اند بی ، دنس
سرگرمی ها: فوتبال بسکتبال اسکیت گلف!
رنگ مورد علاقه: آبی و بنفش
ساز مورد علاقه: گیتار و پیاانو
عدد شانس:6
خواننده های مورد علاقه: کریس براون (Chris Brown) آشر (Usher) تی بن Ti bone و ...
برنامه ی تلویزیونی مورد علاقه: امریکن آیدول (AMERICAN idol)

جاستین درو بیبر (به انگلیسی: Justin Drew Bieber) زادهٔ ۱ مارس ۱۹۹۴، خوانندهٔ پاپ و بازیگر نوجوان کانادایی است. او در سال ۲۰۰۷، با قرار دادن ویدئوهایی از خواندن خود در سایت یوتوب، در بین کاربران آن محبوب شد و در سال ۲۰۰۸ توسط اسکوتر براون، (کسی که بعدأ مدیر برنامه*هاش شد) کشف شد. او به طور رسمی خوانندگی را از سال ۲۰۰۹ با تک*آهنگ «یک بار» شروع کرد و اولین اثر خود را با نام «دنیای من» در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹ (‎۲۶ آبان ۱۳۸۸) روانهٔ بازار کرد.

در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۰ اولین آلبوم استودیویی او با نام «دنیای من ۲.۰» که ادامهٔ آلبوم چندآهنگهٔ قبلی خود با نام «دنیای من» بود، منتشر شد و در رتبهٔ ۱ جدول بیلبورد ۲۰۰ جای گرفت. تک*آهنگ «عزیزم» از آلبوم «دنیای من ۲.۰» در ژانویهٔ ۲۰۱۰ منتشر شد. موزیک ویدئوی این ترانه هم*اکنون پربیننده*ترین ویدئوی تاریخ سایت یوتوب است. این ویدئو تا چندی پیش، منفورترین ویدئوی تاریخ سایت یوتوب بود. پس از انتشار «دنیای من ۲.۰» اولین تور کنسرت خود را با نام «دنیای من» آغاز کرد. سپس آلبوم*های ریمیکس «دنیاهای من آکوستیک» و «هرگز نگو هرگز – ریمیکس*ها» را روانهٔ بازار کرد. فیلم سه*بعدی او نیز با نام «جاستین بیبر: هرگز نگو هرگز» که یک مستند کنسرتی است در ۱۱ فوریه (‎۲۲ بهمن ۱۳۸۹) امسال اکران شد و به پرفروش**ترین فیلم مستند، موزیکال و کنسرتی تاریخ آمریکا تبدیل شد.

بیبر توانسته جوایز معتبری در صنعت موسیقی بدست آورد که جایزهٔ «بهترین خوانندهٔ سال ۲۰۱۰» از مراسم جوایز موسیقی آمریکا و جایزهٔ* «بهترین خوانندهٔ جدید سال ۲۰۱۰» از مراسم جوایز موزیک ویدیوی ام تی وی از جمله آن است. به گفتهٔ خودش، او تحت تاثیر هنرمندان سیاه پوستی همانند مایکل جکسون، موسیقی*دان و رقصندهٔ برجستهٔ اهل آمریکا است. جاستین در سال ۲۰۱۱، از طرف مجلهٔ تایم به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیر گذار سال انتخاب شد. همچنین در سال ۲۰۱۱، به عنوان دومین فرد ثروتمند زیر ۳۰ سال ۱۲ ماه گذشته نیز معرفی شد. جاستین به عنوان یکی از معروف*ترین نوجوانان جهان نیز شناخته می*شود.

اوایل زندگی و پیش از معروفیت

جاستین بیبر در تاریخ ۱ مارس ۱۹۹۴ (‎۱۰ اسفند ۱۳۷۲) در لندن، انتاریو به دنیا آمد و در شهر استرت*فورد، انتاریو بزرگ شد. پدر بزرگ پدری او اهل آلمان بود که مدت*ها قبل به کانادا مهاجرت کرد. مادر جاستین، پتی مالته،نیز فرانسه-کانادایی تبار است. مادرش وقتی که ۱۸ ساله بود جاستین را باردار شد. وقتی جاستین ۲ ساله بود پدرش، جرمی بیبر،[و برای ازدواج با زن دیگری پتی را طلاق داد و مادرش او را به تنهایی و با درآمد کمی که از کارش بدست می*آورد بزرگ کرد. در حالی که جاستین بزرگ می*شد مادرش نحوهٔ نواختن پیانو، درام، گیتار و ترومپت را به او آموخت. اوایل سال ۲۰۰۷ زمانی که او ۱۲ ساله بود در مسابقه*ای محلی که در شهر استرت*فورد برگزار می*شد شرکت کرد و آهنگی از نی-یو به نام «So Sick» را خواند و به رتبه دوم رسید. سپس مادرش فیلم*هایی از این مسابقه را در یوتوب گذاشت تا دوستان و آشنایان آن را ببینند. پتی که متوجه علاقه مردم به فیلم*های پسرش شد شروع به گذاشتن فیلم*های جدیدی از او در یوتوب کرد. او به این کارش ادامه داد تا این که بازدید از ویدیو*های پسرش به ۱۰ میلیون رسید.

حرفه
۲۰۰۸: شروع فعالیت
جاستین در نیویورک ۱ سپتامبر ۲۰۰۹

بعد از محبوبیت ویدیوهای بیبر در یوتوب، اسکوتر براون به طور تصادفی یکی از ویدیوهای او را مشاهده کرد. براون که تحت تاثیر استعداد بیبر قرار گرفته بود، شروع به تماشای تمام ویدیوهای او در مسابقهٔ مدرسه کرد و در نهایت با پتی تماس گرفت تا پیرامون استعداد فوق العادهٔ پسرش صحبت کند. پتی در ابتدا علاقه*ای به این که پسرش یک **** استار شود نشان نمی*داد اما بعد از مدتی رضایت داد تا براون، جاستین را برای ضبط چند آهنگ آزمایشی به آتلانتا ببرد. یک هفتهٔ بعد، براون، جاستین را با آشر، خوانندهٔ معروف پاپ و آر اند بی آشنا کرد. به این ترتیب بود که جاستین به گروه موسیقی ریموند و براون (گروه موسیقی آشر ریموند و اسکوتر براون) که به اختصار آربی*ام*جی خوانده می*شد، پیوست. در اکتبر ۲۰۰۸ بیبر قرارداد خود را با کمپانی آیلند رکوردز امضا کرد و اسکوتر براون مدیر برنامه*های او شد. در همان زمان جاستین به همراه مادرش به آتلانتا نقل مکان کرد.
۲۰۰۹: آلبوم دنیای من

در ژوئیه ۲۰۰۹ اولین تک*آهنگ بیبر با نام «یک بار» در رادیو پخش شد. این تک*آهنگ در اولین هفتهٔ انتشارش توانست رتبه ۱۲ را در جدول ۱۰۰ اثر برتر کانادا و رتبهٔ ۱۷ را در جدول ۱۰۰ اثر برتر بیلبورد بدست آورد. اولین اثر بیبر با نام «دنیای من» که آلبومی چندآهنگه (EP) بود، در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹ روانه بازار شد. سه تک*آهنگ این آلبوم به نام*های «یک دختر تنها»، «مرا دوست بدار» و «دختر محبوب» در جدول ۱۰۰ اثر برتر بیلبورد جز ۴۰ اثر برتر شدند.

در ۲۰ دسامبر ۲۰۰۹ جاستین آهنگ «روزی در کریسمس» را به مناسبت کریسمس برای رئیس جمهوری آمریکا، باراک اوباما و بانوی اول، میشل اوباما، در کاخ سفید اجرا کرد. («روزی در کریسمس» را استیو واندر در سال ۱۹۶۷ برای کریسمس خواند و مایکل جکسون آن را برای کریسمس ۱۹۷۰ باز خوانی کرد).

او همچنین در پنچاه و دومین مراسم اهدای جوایز گرمی حاضر شد. در همان شب پس از مراسم گرمی جاستین به همراه ۸۴ ابر خوانندهٔ دیگر برای خواندن تک*آهنگ خیریه «ما دنیاییم ۲۵ برای هائیتی» که به مناسبت بیست پنچمین سالگرد ترانهٔ «ما دنیاییم» و جمع*آوری کمک برای زلزله زدگان هائیتی باز خوانی می*شد به استدیویی رفتند. جاستین در بین خوانندگان حاضر جوان*ترین بود. («ما دنیاییم» نوشتهٔ مایکل جکسون و لایونل ریچی، برای کمک به قحطی زدگان آفریقا به همراهی ۴۳ تن از ابر خوانندگان آن زمان بعد از مراسم گرمی در سال ۱۹۸۵ ضبط شد).

در ۱۹ مارس ۲۰۱۰ اولین آلبوم استودیویی بیبر با نام «دنیای من ۲.۰» منتشر شد. اولین تک*آهنگ این آلبوم، ترانهٔ «عزیزم» بود که با هم*خوانی لوداکریس در ژانویهٔ ۲۰۱۰ منتشر شد و تا به امروز موفق*ترین ترانهٔ اوست. این ترانه در جداول موسیقی آمریکا به رتبهٔ ۵ رسید و در هفت کشور دیگر در ۱۰ ترانهٔ برتر قرار گرفت و در فرانسه شماره ۱ شد. سپس او اولین تور رسمی خودش را با نام «تور دنیای من» در ۲۳ ژوئن ۲۰۱۰ (‎۱ مرداد ۱۳۸۹) و از شهر هارتفورد آغاز کرد. در ژوئیه ۲۰۱۰، بیبر، به پرجستوجو شده *ترین فرد مشهور در اینترنت تبدیل شد. در همان ماه، ویدئوی ترانهٔ «عزیزم»، با بیش از ۲۵۰ میلیون بازدید در سایت یوتوب، به «پر بازدیدترین ویدئوی تاریخ تاسیس یوتوب» بدل گشت. هم زمان با این اتفاق، این ویدئو به «دوست نداشتنی*ترین ویدئوی یوتوب» تبدیل شد. در سپتامبر ۲۰۱۰ گزارش شد که حساب کاربری بیبر در توییتر، به تنهایی ۳ درصد از ترافیک روزانهٔ این سایت را دارد.

در ژوئیه ۲۰۱۰، او کار ضبط دومین آلبوم استودیویی خود را آغاز کرد.
۲۰۱۱
در فوریه ۲۰۱۱ فیلم سه*بعدی جاستین بیبر: هرگز نگو هرگز به کارگردانی جون چو، کارگردان فیلم Step Up 3D اکران شد.

در سال ۲۰۱۱ او از طرف مجله تایمز به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد تأثیر گذار سال انتخاب شد. در مه ۲۰۱۱ جاستین بیبر ۶ جایزهٔ بیلبورد را از آن خود کرد. او پس از دریافت جایزه*اش گفت:
« از هر کسی که به من کمک کرد که از شهر زادگاهم فراتر بروم تشکر می*کنم. »

در این مراسم، جاستین بیبر و امینم، هر یک با ۶ جایزه، بیشترین تعداد جایزه را از آن خود کردند.

او در ژوئن ۲۰۱۱ (خرداد ۱۳۹۰)، از طرف مجلهٔ فوربس به عنوان دومین فرد ثروتمند مشهور زیر ۳۰ سال در ۱۲ ماه گذشته انتخاب شد. او در این فهرست جوان*ترین ستارهٔ موسیقی بود. طبق بررسی*های این مجله، دستمزد او در ۱۲ ماه گذشته، ۵۳ میلیون دلار بوده*است.
او هم*اکنون رابطهٔ عاشقانه*ای با سلنا گومز دارند. رابطه*ای که تا مدت*ها از طرف هر دو تکذیب می*شد.

موهای جاستین بیبر
جاستین بیبر در سال ۲۰۱۰

حالت خاص موهای جاستین بیبر در بین دختران نوجوان محبوب است و استایل موهای او در بین پسران جوان بسیار کپی شده*است.این نوع استایل پس از بیبر در بین لزبینها نیز مجبوبیت پیدا کرده*است.

در فوریه ۲۰۱۱، بیبر فرم موهای خود را تغییر داد و آن را کوتاه کرد. پس از کوتاه کردن، او قسمتی از موهایش را برای فروش در سایت ای*بی قرار داد که پس از ۹۸ پیشنهاد، به قیمت ۴۰،۶۶۸ دلار به فروش رفت. سپس سودش را به یک مؤسسهٔ حفاظت از حیوانات بخشید.
تاثیر اینترنت در موفقیت بیبر

روزنامهٔ آبزرور که در انگلستان منتشر می*شود، در گزارشی اعلام کرده که تاثیرات بیبر در بین جوامع مجازی، بیشتر از افرادی چون باراک اوباما و دالایی لاما است. مطابق گفتهٔ جن هافمن از روزنامهٔ نیویورک تایمز، «یکی از تاثیرات بیبر در جوامع مجازی، حساب کاربری او در سایت یوتوب است. قبل از این که بیبر اولین اثر خود را (دنیای من) منتشر کند، حساب یوتوب او تا اواسط ماه نوامبر ۲۰۰۹، میلیون*ها بازدید داشته است». بیبر این موفقیت را مدیون اسکوتر براون بود. براون او را از شهر زادگاهش به آتلانتا برد و اولین کاری که کرد، بارگذاری ویدئوهای خونگی بیشتر از بیبر در یوتوب بود تا رتبهٔ جاستین در یوتوب بالاتر برود.
« من گفتم: جاستین. طوری بخون که انگار کسی در اتاق نیست. ما با دوربین*های گرون قیمت فیلم نمی*گیریم. ما این کار رو به بچه*ها می*سپاریم. بزار اونا این کارو انجام بدن. »

بیبر همچنان به بارگذاری ویدئوهای جدید در همان حساب کاربری ادامه داد و یک حساب کاربری در سایت توییتر نیز راه*اندازی کرد و به طور مرتب با طرفدارانش ارتباط برقرار کرد. این حساب بیبر در توییتر، تا نوامبر ۲۰۱۰، ۶ میلیون دنبال کننده را جذب خود کرد. هم اکنون به طور متوسط روزانه ۲۴،۰۰۰ دنبال کننده به این حساب اضافه می*شود. این دو حساب کاربری نقش اصلی را در شناساندن بیبر و همچنین فروش ترانه*هایش داشته است به طوری که موزیک ویدئوی ترانهٔ «یک بار» پس از بار شدن در یوتوب به سرعت، به فروش رفت.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من بیتا هستم و این وبلاگ رو برای خواننده ی موردعلاقه ام جاستین بیبر درست کردم....خواهش می کنم به مطالبم نظرزیاد بدید و اگه مطلب مورد نظری رو می خواستین تو قسمت نظرات بهم بگید و من در اولین فرصت به خواسته تون رسیدگی می کنم... امیدوارم از سایتم خوشتون بیاد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    which of justin bieber's music you like more?
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 49
  • بازدید کلی : 4,510
  • کدهای اختصاصی

    Far East Movement feat. Justin Bieber - Live My Life

    کد آهنگهای خاص